Ön Bilgilendirme Formu

MADDE 1- SÖZLESMENIN TARAFLARI
SATICI:
Ünvanı : Tarman Dış Ticaret A.Ş.
Adresi : Ayazağa Yolu No:7  Maslak / İSTANBUL

Web Adresi : www.blue-house.com.tr
E-posta : info@blue-house.com.tr
Telefon Numarası: +90 (212) 365 44 44
Faks Numarasi : +90 (212) 365 44 55

ALICI
Adı/Soyadı Varsa :
Ünvanı: ......
Adresi : .....,

Telefon: ......,
E-posta: .....


MAL/HIZMETIN ÖZELLIKLERI:

Ürünün Adı :
Ürünün Markası:
Ürünün Miktarı/Adedi :
Ürünün Fiyatı :
Ürünün Vergisi :
Ürünün Özellikleri :
...
...
...
MAL/HIZMETIN TÜM VERGILER DÂHIL TESLIM FIYATI:
Ürünün Kargo Ücreti : .... TL
Ürünün Teslim Fiyatı : ... TL

GEÇERLILIK SÜRESI:

Listelenen ve siteden ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır.
İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir.
Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

ÖDEME SEKLI:
Ödemeler kredi kartı, eft ve havale ile yapılabilmektedir.

MAL/HIZMETIN TESLIMATI:
Mal/hizmetin teslimi alıcının talep ettiği adreste kendisine yapılır. Alici, kendisinden başka birine ve de kendi adresinden başka bir adrese teslimat yapılmasını isterse, bu talebi doğrultusunda teslimat yapılır. Teslimat masrafları Alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafı Satıcıya aittir. Mal/hizmet teslimatı kargo firmalarınca yapılmaktadır. Tüketici teslim almadan önce malin muayenesini yapmalı, ayıplı ve hasarlı mali kargo firması yetkilisinden teslim almamalıdır. Alici kargodan teslim alınan ürünün sağlam ve hasarsız olduğu kabul eder. Alicinin teslim öncesi mali muayene sorumluluğu vardır. Sipariş konusu mal/hizmetin teslimatı için mesafeli satış sözleşmesine elektronik ortamda gerekli teyidi vermiş olması ve bedelinin Alicinin tercih ettiği ödeme sekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
Siparişinizdeki bir ürünü iptal etmek istediğinizde, ürünün; sipariş numarasını, ürün kodunu, iptal adedini, telefon numaranızı belirterek musterihizmetleri@blue-house.com.tr e-posta adresine gönderiniz veya Ayazağa Yolu No:7  Maslak / İSTANBUL adresine yazılı olarak gönderiniz. Sevkiyata başlamış ise para iadenizin yapılabilmesi için Tüketicinin Mevzuatında düzenlenen cayma hakkına ilişkin iade süreçlerini izlemeniz gerekecektir. İptal taleplerinize ilişkin kredi kartınıza yapılacak iptali, bankanıza bağlı olarak, iptal işlemleriniz Satıcı tarafından gerçekleştirildikten sonraki 10 iş günü içinde kredi kartınızda görebilirsiniz. İadeniz hangi karttan alışveriş yaptıysanız o karta 10 gün içinde gerçekleştirilecektir.
İade etmek istediğiniz ürünleri, faturanızın üzerindeki iade bölümünü doldurarak, faturanızın bir nüshası ile birlikte Ayazağa Yolu No:7  Maslak / İSTANBUL  adresine gönderebilirsiniz.

CAYMA HAKKI: Alici, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkini kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için Cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin 7 günlük süre içerisinde sürekli bir veri sağlayıcısı ile ya da yazılı olarak yapılması yeterli sayılmıştır. Cayma hakkı süresi, sözleşmenin akdedildiği günden itibaren işlemeye başlar.
SATICI'ya mevzuat hükümlerine uygun olarak bildirimde bulunulması şarttır. Cayma hakkının kullanılması halinde; ALICI'ya veya onun bildirdiği yukarıda bilgisi bulunan üçüncü kişiye teslim edilen ürünün faturasının üzerinde yer alan iade ile ilgili kısımların tüketici tarafından doldurulması zorunludur. 7 (Yedi) günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Ambalaj ve içeriğinin denenirken hasar görmemiş olası şarttır. Bu hakkin kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslinin iadesi zorunludur Fatura asli gönderilmezse Alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Ürünle birlikte hediye verilen satışlarda, cayma hakkı kullanılır ise, verilen hediye de ALICI tarafından iade edilecektir.
Tüketicinin cayma hakkını kullanması halinde; satıcı veya sağlayıcının cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç on gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve tüketiciyi borç altına sokan her türlü belgeyi, tüketiciye hiçbir masraf yüklemeksizin iade etmek ve yirmi gün içerisinde malı almakla yükümlüdür. Cayma hakki nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli Satıcı tarafından karşılanır.

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HIZMETLER:
Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça tüketici, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz.
a) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmeleri.
b) Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tüketici tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
d) Gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
e) Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmeler.
f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

ILETISIM ÜCRETLERI:

Her nevi iletişim bedeli Alıcıya aittir.

MAL/HIZMETIN TESLIM ZAMANI:
Teslimat; mal bedelinin Satıcının hesabına geçmesinden sonra mümkün olan en kısa sürede yapılır. Doğal afetler, hava muhalefeti vs. gibi mücbir sebeplerle gecikmeler olabilir. Satıcı, mal/hizmetin siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle veya sürekli veri taşıyıcısı ile ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkini saklı tutar.

TALEP VE SIKÂYETLERIN ILETILMESI:

Alici, her türlü talep ve şikâyetlerini Satıcının 1.maddede belirtilen iletişim adreslerine yapabilir.

Tüketiciler, Satıcı ile sorunları olur ise, sorunu Satıcı'nın çözememesi durumda, ürün bedeli 1.031,87 TL'ye kadar olan işlemlerle ilgili şikâyet ve itiraz konularında başvurularını; ürünü satıl aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine; Ürün bedeli 1.031,87 TL'nin üzerinde olan işlemlerle ilgili şikâyet ve itiraz konularında başvurularını ise, ürünü satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici mahkemesine yapabilecektir.

“Tüm bu bilgiler, kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyiniyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun ve kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmiştir.” İlgili yönetmeliğin 5. Maddesinin 3.fıkrası gereği bu eklemenin yapılması zorunlu kılınmıştır.
Alici, 4822 S. K. ile değişik 4077 S.K.’un M. 9/A, f.2 ve Mes. Söz. Yön. 5. ve 6. maddeleri gereğince Ön Bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, taahhüt ve beyan eder.